Qaranlıq

SAVAŞÇI DİZİ İNCELEMESİ - KAĞAN ÖLDÜ MÜ? 

Abunə olun
Baxış 11K
94% 237 13

Savaşçı Dizi İncelemesi...

Fox TV’nin merakla yeni sezon bölümleri beklenen Savaşçı dizisi beklediği ilgili gördü mü? Yeni katılan oyuncular kimler? Ayrılan oyuncular şimdi nerede? Savaşçı Dizi İncelemesi videosu GazeteDizi.Com AZslows kanalımızda yayında...

Kanalımıza abone olmayı ve videonun altına yorum yapmayı unutmayın.

Keyifli seyirler...

Tarixində dərc edildi

 

11 Apr 2021

Paylaşın:

Link:

Yüklə:

Yükləmələr.....

Buraya əlavə edin:

Mənim pleylistlərim
Sonra baxın
Şərh 0   
Ateş pinaroglu
Ateş pinaroglu 4 gün əvvəl
Kan bozuk dön sün
Haydar Çavuş
Haydar Çavuş Ay əvvəl
Kılıç Timi Şehit oldu Benim Sorum Neden Şehit Cenazesi yapılmadı Albay Komuz Yas bile tutmadı Çok yazıklar olsun
efehan bozkurt
efehan bozkurt Ay əvvəl
Savasci dizisi türkcü milliyetci dizisi umarim devlet tarafindan yasaklanmaz fox bu yüzden zorlaniyordur
remzi_latrik38
remzi_latrik38 Ay əvvəl
Ayir savasci kan geri gelecek tir
Gökhan Pakalın
Gökhan Pakalın Ay əvvəl
Kaan Bozok gitti dizi bitti aslı Selver anne yıldız Serdar üsteğmen Kubilay bu efsaneler yok oldu dizi çöp oldu izlemeyi biraktim
Ömer Kurt
Ömer Kurt Ay əvvəl
Ngjrf hdjoyf
nafi alioglu
nafi alioglu Ay əvvəl
Yüzbaşı kaan bozok yoksa savaşcı da artık yok hükmündedir baş rol kahramanı alaçaksın dizi devam edecek öylemi vay bee neyin kafası lan bu?
remzi_latrik38
remzi_latrik38 Ay əvvəl
Ken geri gelecek
Khaligverdi Musdafayev
🇹🇷🇦🇿🇵🇰🇰🇿🇺🇿🇹🇲🇰🇬👍👍👍👍
Ensur Memmedov
Ensur Memmedov Ay əvvəl
Diziyi maymuna çevirdiler
Alya Alay
Alya Alay Ay əvvəl
Yok
Ahmet Işık
Ahmet Işık Ay əvvəl
Adi üstünde fox asker dizisini nasıl yayınlıyor merak ettim. Diziyi arada dereye verdiler.. fox 👏👏👏
Lətif Həsənzadə
Savaşcı kaliteli bir dizi ancak çok zorluk yaşıyor :/ Limon tv gerçekten bu dizi için baya emek veriyor ancak bence aşka pek yer vermediği için sevmeyeni ve ilgilenmeyeni çok
Firdevs Eken
Firdevs Eken Ay əvvəl
FOX tv savaşçı'yı bitirmek istiyor bence
Firdevs Eken
Firdevs Eken Ay əvvəl
@Emre ER 😂
Firdevs Eken
Firdevs Eken Ay əvvəl
@Emre ER aynen katılıyorum
Firdevs Eken
Firdevs Eken Ay əvvəl
@Emre ER güzel aslında ama geç başladı o yüzden biraz reytingler düştü
Firdevs Eken
Firdevs Eken Ay əvvəl
@Emre ER değil mi?
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
ben Tamer Karadağli⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕ sevmiyorum lütfen Kaan asker abim dizisi nede😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 %%%%% oynasın lütfen lütfen Lütfen ablacım
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐇🐇🐇💼💼💼💼💼💼💼💼💼
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
ben Kaan asker. abime kolban👍👍👍👍👍👍👍👍👍 olurum bunu yazarken mesajlarımı okuyun
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞👄👄👄👄👄👄👄👄👄🍁🍁🍁🍁🍁😤😤😤😤💔💔💔💔💔💔💔
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
ben Kaan asker abiyi özledim
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
Kaan asker abi .seviyorum
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
berk Oktay savaşçı da ayırmasın
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
💼💼💼🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
savaşçı Kaan yüzbaşı asker .... abiyi seviyorum yani. .... berko 😣😣😣😣🐇🐇🐇🐇🐇💔💔💔💔💔💔💔💔💔😇😇😇😇😇😇😇🐞🐞🐞🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🍕🍕🍕💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛🐇🐇🐇🐇🐇🌐🌐🌐🌐🌐🌐 yani berko 😧😧😧😧 abiyi seviyorum bunu yazan Betül Oktay
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
ben abimi seviyorum Kaan yüzbaşı yüzbaşı yüzbaşı abiyi seviyorum
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
berk abiyi seviyorum ben bunu yazan Betül Oktay 🍵🍵🍵🍵🍵🍵🐞🐞🐞🐞
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💼💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟🐞🐞🐞🐞💜💜💜💜💜🍕🍕🍕
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋😤😤😤😤😤😤😤😤
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
ben Kaan asker abiyi seviyorum
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
🌐🌐🌐⭕⭕⭕🐞🐞🐞🐞🐞🐞👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄😠😠💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕👍🐤🐤🐤🐤🐤🐤⭕⭕⭕⭕⭕🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇💜💜💜💜
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
😇😇😇😇😇😇😇💔💔💔💔💔
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
😠😠😠😠💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
berk Oktay yüzbaşı. asker abiyi abiyi seviyorum
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
berk abimi seviyorum abla Kaan abim yani yüzbaşı binbaşı ve onbaşı yüzbaşı ne zaman girecek benim tek asker abim var oda .. berk Oktay Kaan yüzbaşı yüzbaşı yüzbaşı yüzbaşı abim
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
berk abim berk Oktay ne zaman savaşçı dizisinden dahil Olmak ister
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
ben Kaan asker abiyi seviyorum
Mustafa Kızıldağ
abla berk Oktay olmazda savaşçı güzel olmaz
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
ablacım Kaan abim ne zaman girecek savaşçı ya..... yüzbaşı. .. yüzbaşı yüzbaşı Mehmetçik asker abiyi. seviyorum yanı Sıra berk Oktay ... berk Oktay berk Oktay yüzbaşı binası onbaşı seviyorum
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
abla ne Kadar. güzel sin
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
Kaan yüzbaşı. abim sana kolban👄👄👄🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 olurum
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
abla ben Kaan asker abiyi yanı Sıra berk Oktay abim ☆☆☆☆¤¤□□□□☆☆☆☆☆☆☆☆☆ keşke Daha Önce Kaan asker abim ölmeseydi 😤😤😤😤😤😤 acayip savaşçı güzel yanı. ben berk abiyi seviyorum yanı Sıra Kaan yüzbaşı abiyi...... seviyorum
Mustafa Kızıldağ
Mustafa Kızıldağ 2 ay əvvəl
ablam benim kağan asker yüzbaşı yüzbaşı onbaşı neden öldü ablam aslı ablacım neden şehit kurbanlık 😆😆😆😆😆😆🐤🐤🐤🐤💄💄💄💄💄💄🐇🐇🐇 koyun gibi oldu ablam seni Seviyorum ablacım ne olur Kaan abiyi savaşçı savaşçı dizisinde Rol yap abla ben Kaan asker abimde🍕🍕🍕🍕🍕🍕🐞🐞🐞??????????????????????@@@××///^^^^^^^^^ seviyorum aslı ablacım da seviyorum ikizler de ikiniz de seviyorum
BİSAB
BİSAB 2 ay əvvəl
emeklerinize sağlık gayet iyi olmuş
İrəli
Savaşçı 11. Bölüm
2:03:55
Savaşçı 40. Bölüm
2:19:01
Savaşçı 103. Bölüm
2:15:32
Çukur 4.Sezon 39.Bölüm
2:30:11