Qaranlıq

Çukur 4.Sezon 33.Bölüm Fragman - Analiz ve Yeni Gelişmeler 

Abunə olun
Baxış 1,1M
96% 10 954 410

Çukur 4.sezon 33.bölüm fragman ve cukur 4 sezon 33 bolum fragmanı ile çukur 4. sezon 33. bölüm fragman ilk sahne sneak peek analiz videosu izle. Son bölüm sonrası Karaca veda etti ve neler olacak? Cumali Amca, Yamaç, Vartolu ve Akın Koçovalı yeni bölümde ne yapacak? Tüm gelişmeleri ve detayları 2 yeni veda videomuzda anlattık.
#Çukur​​​​​​ #ÇukurS4​​​​​​ #Çukurfragman​​​​​​
Kanalıma Abone Ol - azslows.info​​​​​​
Beni Instagram'dan Takip Et - celal.sevim8
Çukur 4.sezon 32.bölüm sona erdi ve yeni fragman ön izleme sneak peek analiz videosu yayında. Celasun ardından Karaca veda etti. Yamaç'tan gözdağı ve tüm kadro toplanıyor. Çukur 4. sezon 33.bölüm fragman 2 yeni veda videomuzu sonuna kadar izleyin.
Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-124-bolum-izle
Özel Üye Olup Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
azslows.info/dev/-PO.html...​...
4.Sezon 32. Bölüm Özet:
Yamaç’ın, Amca’nın kurduğu düzeni bitirmek için yaptığı zeka dolu plan Vartolu ve Yamaç’ı bir kez daha karşı karşıya getirecek. Kararından geri adım atmayan Yamaç’ın aksiyonu nefesleri kesecek. İçindeki ateşi yeniden bulan Cumali, sürpriz bir hamle ile mahalledeki tüm dengeleri değiştirecek. Karaca’nın sürpriz bir ziyaretçi yüzünden kafası karışacak. Celasun’dan haber alamayan Karaca, peşine düştüğü ipucu sayesinde önemli bir bilgi elde edecek. Bu bilgi Amca ve Karaca’yı karşı karşıya getirirken, gerçekleşen yüzleşmenin sonucu herkesi şoka uğratacak.
Yönetmen: Sinan Öztürk
Senaryo: Gökhan Horzum, Damla Serim
Yapımcı: Kerem Çatay
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Barbaros Bilgin
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu
OYUNCULAR
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sultan: Perihan Savaş
Cumali Amca: Müfit Kayacan
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Cumali: Necip Memili
Efsun: Damla Sönmez
Celasun: Kubilay Aka
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Emmi: Kadir Çermik
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Karaca: Ece Yaşar
Metin: Cem Uslu
Meke: Aytaç Uşun
Murtaza: Ferit Kaya
Nedim: İlkay Akdağlı
Feyyaz: Erdağ Yenel
Cennet: Aylin Engör
Seher: Begüm Akkaya
Yasmin: Gamze Doğanoğlu
Konuk Oyuncu: Genco Özak

Film & Animasiya

Tarixində dərc edildi

 

13 Apr 2021

Paylaşın:

Link:

Yüklə:

Yükləmələr.....

Buraya əlavə edin:

Mənim pleylistlərim
Sonra baxın
Şərh 100   
Celal Sevim
Celal Sevim 25 gün əvvəl
#Anket Sizce Çukur'un 'EN PSİKOPAT' Karakteri Kim? (Ölenler Dahil) Cevapları Görelim
MONO
MONO 16 gün əvvəl
Kulkan
Rüya Abbasova
Rüya Abbasova 17 gün əvvəl
Yamaç vay alttin heycani meycani yok 😎😎😎😋
Yasmin Gülemşahin Koçovalı
Çare Akın Koçovalı
{DİLA GACHA}
{DİLA GACHA} 18 gün əvvəl
tabi ki de amca adam tüm kötülerle ortaklık yaptı çukurda ölenlerin en büyük nedeni
Esra Polat
Esra Polat 18 gün əvvəl
@TÜRKAN KÜRŞAT seninkine girdim acmamişsin yarin saat kacta olsun bugun artik olmaz canli dersim var
Salim Girgin
Salim Girgin Gün əvvəl
Kardeşim çukur ekibinden arkadaşın falan mı var tüm senaryo yu biliyorsun Helal olsun 👏🏻
Manyak. pg
Manyak. pg 17 gün əvvəl
Madem sezon yapiyorsuz neden oluduryorsuzzzz
Manyak. pg
Manyak. pg 17 gün əvvəl
Amcani menim elime verin dogruyum
Yasmin Gülemşahin Koçovalı
Allah'ım tek dileğim ne olur Akını harcama senarist ne olur Akın ölmesin
{DİLA GACHA}
{DİLA GACHA} 18 gün əvvəl
dizide kim kaldı yav saysam en az 50 kişi sayarım ilk sezon bence en iyi sezondu birde
AHMET GÜVEN
AHMET GÜVEN 18 gün əvvəl
Öldü Knka Yasminn 😂😂
Zilan Acı
Zilan Acı 12 gün əvvəl
Ölmedi
Salih Nergiz
Salih Nergiz 19 gün əvvəl
2:19 yasemin i köpürttüler 😪
Emine Tekin
Emine Tekin 19 gün əvvəl
Yeni fragman ne zaman gelecek abe heyran..😊🤭😁.
Esacop
Esacop 19 gün əvvəl
Yeni video ne zaman
Recep Buğdaycı
Recep Buğdaycı 19 gün əvvəl
Analizi bekliyoruzzzzz :) Celal Abi :))
erhan pektas
erhan pektas 19 gün əvvəl
Celal yeni analiz videosu gelecek mi çadır kurup yatıcam sayfada yemin ederim.
Ali İsmail Erman
Ali İsmail Erman 19 gün əvvəl
Yasmin gg
cevdet gür
cevdet gür 19 gün əvvəl
bir gözün açık uyuyocaksın delikanlı sadi
cevdet gür
cevdet gür 19 gün əvvəl
senaryo tükendi portakal içen dokunan suyunu içen başka bi boks yiyeceğide olmayacak
cevdet gür
cevdet gür 19 gün əvvəl
amca kim ya çağatayın tırnağı bile olamaz senarist göxümden iyice düştü koçal. ölüyor herkes seyreldiyor
ALİ KARGIN《•••》
Yamaç ölürse filmi bir daha izlemem
ALİ KARGIN《•••》
Yönetmen kesinlikle bu adamı takip etmeli yönetmenden iyi biliyor
Eğlence Merkezi
Eğlence Merkezi 19 gün əvvəl
Maraşlı ^...^ vs olsa Maraşlı alır
Eren Taha Yel
Eren Taha Yel 19 gün əvvəl
Akın ve sultan ölmesin onlar ölürse bütün aile ölürse yamaç vartoğlu Cumali kalmıyolar mı
Sycrôn
Sycrôn 20 gün əvvəl
Nehir geri gelecekmi?
Cem Ağaoğlu
Cem Ağaoğlu 20 gün əvvəl
Celâl sevim nerde yeni video abee hayran efsun ölüyomuş bu bölüm kulkan değil nerelerdesin
SRTHEKARA
SRTHEKARA 20 gün əvvəl
5:17 😂😂😂😂
T3IM4N
T3IM4N 20 gün əvvəl
iyi güzelde, şu thumbnail ı çukur fragmanı yapmasanız daha iyii bi an sevinyorum sonra bi bakıyorum fake :D
{junkook}
{junkook} 20 gün əvvəl
Yamac ölmesin
Baran Malgac
Baran Malgac 20 gün əvvəl
5 sezonda gelsin
PASCALL TV
PASCALL TV 20 gün əvvəl
Feyyaza bak sen çinçin mahallesinden nerelere geldi
Rümeysa DEMİRTAŞ
Rümeysa DEMİRTAŞ 20 gün əvvəl
Nehir oğlunu yurt dışından getirecek miş doğrumu
Rümeysa DEMİRTAŞ
Rümeysa DEMİRTAŞ 20 gün əvvəl
Efsun ölecek mi
Müslüm Aydoğdu
Müslüm Aydoğdu 20 gün əvvəl
Çukur keşke hiç bitmeseydi yaa baya sarmıştı bida böyle bir film çıkar mı acaba....
Narin Zelal Aslan
Narin Zelal Aslan 20 gün əvvəl
Bence önümüzdeki bölüm yada diğer bölüm murtaza ölücek çünkü mavera filiminde oynuyor
Barantpd
Barantpd 21 gün əvvəl
,, Çukuuurrr 5 Sezon İSteyenler butonuyumm LİKE
Aydhe Shaban
Aydhe Shaban 21 gün əvvəl
Akin olmesin litfen
Furkan Bolat
Furkan Bolat 21 gün əvvəl
Belkide portakal ile oynarken senarist Ölümle dans ettigini vurgulamıştır
MUHAMMED EMİN UYAR
MUHAMMED EMİN UYAR 21 gün əvvəl
6 bolum
Gta v
Gta v 21 gün əvvəl
celal abi 7:10 daki portakal değil elinde tuttuğu mandalşna bi kalbini alırım sabitlersende sevinirim
Xəyal Karimov
Xəyal Karimov 21 gün əvvəl
Vartolu sözünü tutuyo kan dökülmüyo Celasun Karaca boğularak öldürüldü
Veysel Yılmaz
Veysel Yılmaz 21 gün əvvəl
bildirim geç geldi
Emine Güzin Gürcan
Emine Güzin Gürcan 21 gün əvvəl
Portakal yemeye korkuyoruz
Ece Rodriguez
Ece Rodriguez 21 gün əvvəl
Final vercekse versin neden herkesi öldürme gereği duyuyor ki? Yamaç sonunda efsun ve kızıyla kalsa yine de kötü biter sevdiklerinin hepsini kaybetmiş çok saçma
Duman Medya
Duman Medya 21 gün əvvəl
Akin ve kemal
Arda Karacadal
Arda Karacadal 21 gün əvvəl
8:02
Temel Kahraman
Temel Kahraman 21 gün əvvəl
Vartolu güçlü liderin yanında duran devlet bahçeli gibi işi bitince geri döner
Yaso İt
Yaso İt 21 gün əvvəl
Akın
Deus
Deus 22 gün əvvəl
Bence ehrkes oldukten sonra akın kalcak akın çukrun başına geçecek
Cruze
Cruze 22 gün əvvəl
Maskeli adam Cumali amcanın oğlu olabilir mi?
Oguz Yazici
Oguz Yazici 22 gün əvvəl
Yamaç aslında komada, bunların hepsi de hayal. Yanında refakatçi olarak gelip gidenler de portakal yiyip, portakal suyu içtikçe kokusunu alıyor. Refakatçi değiştikçe de öldü sanıyor, biz de onun hayallerini görüyoruz. Tek bir isteği var çukur. O da onun hastaneden çıkıp gideceği mezarı.
Gülşin Savgat
Gülşin Savgat 22 gün əvvəl
Akın🥰🥰
crazy gamer
crazy gamer 22 gün əvvəl
Herkes bir hayal etsin 10 sezon çukur oha yani ama olsada iyi olur 😀😁😀😀
Nedim Kır
Nedim Kır 22 gün əvvəl
Geçen bölüm çukur sembolünde ortaki noktanın kaybolmasının anlamı nedir? Bilen warsa yazabilir mi? 😊
ATAHAN
ATAHAN 22 gün əvvəl
Çağatay zamanında Selim'in soyu kurudu demişti bundan sonra akın ölecek bence
Enes Kılıç
Enes Kılıç 22 gün əvvəl
Mekanik Ses le yamaca piskolojik kışkırtmayı da tıpkı ilk Sezonda Yamacın Vartoluya Mihriban ile yaptığı gibi düşünebiliriz. Resmen sezonlar tekrarlıyo birbirini
*£srarengiz @D@M*
*£srarengiz @D@M* 22 gün əvvəl
Öncelikle sana ve tüm abonelerine selam,bak celo kardeşim zaman zaman aldığın minik tüyolar ve genelde dikkatli ve detaycı kimliğinle verdiğin bilgileri çoğunlukla takdir ediyorum ama ciddi yanılgıların var, öncelikle casino da kulkan amca ya şunu dediğini göreceğiz;Amca:Celasundan sonra içimizdeki tek hain sen kaldın diyor ve kulkan:Babamın bi sözü vardı düşmanı her zaman en yakınında ara uzaklara gitmeye gerek yok demişti der ve parayı aldığı anda amca kafasına sıkar yada nedim e sıktırır,bende çakallara para kaptıracak göz var mı şimdi git aç pavyonunu öbür tarafta der,dönüşte yolda nedimle kulkanın son sözünü tartışır,amca:evdekiler ve tüm adamlar meke dahil herkesin her anını çaktırmadan takip ettir kim kiminle nerde ne yapıyor aralarında ne konuşuyor hepsini öğren acele et diyor ve kahvedeki çaycı yine bir olayı yamaç a anlatırken nedim tuvaletten çıkıyor ve oracıkta nedim kaza süsü vererek onu öldürüyor,hem celasun hem karaca hemde çaycının art arda biranda yok olmasına çok şüphelen Salih önce Amca ya soruyor o da suçu yamaç a atıp bizimle beraber olanlar bizi seçenler bir bir yok oluyor sırf ona çanak tutmadılar diye git bu soruyu muhatabına sor diyor ve Salih bir anda hışımla kalkıp Yamaç a hesap sormaya gidiyor,senden bu kadarını beklemezdim gariban çaycıdan ne istedin üstelik onu ilk sen sahiplenip himayene almışsın,hadi onu geçtim Celasun dan ne istedin o ailemize çoçukluğundan beri en yakındı öz kardeşimiz gibiydi akşının kocasıydı,damadımızdı Karaca nın en yakın dostuydu,hadi onu da geçtim Karaca ya Karaca hepimizin gözbebeği Selim in bize emanetiydi...Yamaç lafa girer:bi dakka yavaş gel aslan parçası sen ne ima etmeye çalışıyosun hayırdır VARTOLU SADETTİN der,Salih söze girer:Başlatma lan Vartoluna da Sadettininine de der ve nası kıydın oğlum bunlara bu kadar mı gözünü kararttın bu kadar mı gözünü kan bürüdü ne ara böyle oldun tamam manyaktın ama aileni ne olursa olsun korurdun sırf aileni korumak için babamı öldürmedin mi...Yamaç söze girer:Ne nası yani bi dakka sen şimdi bunların hepsini sırf senin tarafında diye benim öldürteceğimi düşünecek kadar ne ara aptal oldun,sen beni hiç tanımamışsın ben çukur için yaşar onlar içinde ölürüm bunu sana o AM can mı söyledi,git ona Yamaç seni döktüğün kanda boğacakmış çünkü o ailesini her daim korur VARTOLU der ve gider,Salih:Yok yok bu gerçek olamaz bu kadar ileri gitmiş olamaz eğer bunu yaparsa en büyük düşmanı ben olacağımı bilir ve bunu göze alamaz diye söylene söylene gider ya Yamaç haklıysa diye düşünürken sinirden burnundan kan gelir... Bence bu kadar spoiler yeter hadi eyvallah Behlül kaçar😉
Batyr Serdarow
Batyr Serdarow 22 gün əvvəl
Arkadaşlar filmin git gide zewksisleşiyor dimi amca denen it ölünje biraz iyi olur bence
Halit Aliemir
Halit Aliemir 22 gün əvvəl
Karca ve celsu ölmesin ya 😭😭😭
Şerefcan Ertem
Şerefcan Ertem 22 gün əvvəl
celal sevim - cukur final yaparsa mayisda tekrar bi daha ne zaman baslar bilgin varmi?
oSpeuzy EMRE
oSpeuzy EMRE 22 gün əvvəl
en iyi analizci sensin :)
Belgin Dolunay
Belgin Dolunay 22 gün əvvəl
Senelerdir seyret ... bu son için mi ? Ne bu Ya herkesi öldürdünüz ... sidikli bir amca yüzünden
fkgh dudyyud
fkgh dudyyud 22 gün əvvəl
Ağzına yüreğine sağlık
Fuck drake
Fuck drake 22 gün əvvəl
Digeeri neysede olum abilere bisey olmasın ya Vartoli Yamaç Cumali
NecdeTR NEcdetR
NecdeTR NEcdetR 22 gün əvvəl
şu nedim ne zaman ölücek
// Nuruyeffaa
// Nuruyeffaa 22 gün əvvəl
👍👍
Muhamet ali Kalçık
Muhamet ali Kalçık 22 gün əvvəl
Abi senin hayranınım
Альбина Салиева
Gumaliyi niye öldürüyorsunuz ya.,
Emre Durmaz
Emre Durmaz 22 gün əvvəl
Abi celasun cenabet gitti galiba 😂😂
Ali Kalender
Ali Kalender 22 gün əvvəl
Yeni açıklamayı okumadın mı film final olmayacak diğer sezon olucak ve ismi aras olucak yani 5.sezon var
Adnan Pilikan
Adnan Pilikan 22 gün əvvəl
Meke ile Aliço da ölse keşke
Mobile Solution
Mobile Solution 22 gün əvvəl
Bence Yasmin ve ya meke ölücek
EfeXt
EfeXt 22 gün əvvəl
Sende çukur için ezginin kanalı sın bee
Abdulbaki Keten
Abdulbaki Keten 22 gün əvvəl
Reis dediklerinin aynisi cikti valla helal cok iyi analiz ediyorsun
Cumali Koçovalı
Cumali Koçovalı 23 gün əvvəl
Ulan Portakal 😅
Cumali Koçovalı
Cumali Koçovalı 23 gün əvvəl
ABE HEYRAN VARTOLİİ
Cumali Koçovalı
Cumali Koçovalı 23 gün əvvəl
Yasmin ölmesinn
TYCOON KRALI
TYCOON KRALI 23 gün əvvəl
05:20 ANCA ÇARPILMIŞ
Cahit soyal
Cahit soyal 23 gün əvvəl
Abi dün bir haber çıkdı çukur tam gaz devam diye doğrumu?
Cahit soyal
Cahit soyal 23 gün əvvəl
Abi dün bir haber çıkdı çukur tam gaz devam diye doğrumu?
Cahit soyal
Cahit soyal 23 gün əvvəl
Abi dün bir haber çıkdı çukur tam gaz devam diye doğrumu?
Ali Kibar
Ali Kibar 23 gün əvvəl
YANLIŞ ANLAMAYIN EKMEGİMİZİN PEŞİNDEYİZ..
Atacan İkin
Atacan İkin 23 gün əvvəl
Fragman bekleyenler
Sİ I - ShOOt
Sİ I - ShOOt 23 gün əvvəl
anneside bir kaç bölüm önce amcaya portakal uzattı ben portakal sevmem demişti amca. O yüzden sultana da etki etmiyor. O yiyordu hatta yanlış hatırlamıyorsam
THE BOSS
THE BOSS 23 gün əvvəl
Böyle oluyor ki filmden hazz almayalım çünkü çok kişi filmin bitmesini istemiyor bende dahil olmakls
Tümen Çiçek
Tümen Çiçek 23 gün əvvəl
Müjde final yok
Sena Bartan
Sena Bartan 23 gün əvvəl
Çukur da adam kalmadı ya vartoglu ya hak veriyorum şuan herkes ölüyor
furkan Koçu
furkan Koçu 23 gün əvvəl
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Sena Bartan
Sena Bartan 23 gün əvvəl
Çukurda adam bırakmadılar ya bu ne saçmalık
ENES ÖZUSAN
ENES ÖZUSAN 23 gün əvvəl
Ayşe sızdırıyor murtazanin ağzında alıp yamaç hile söylüyor ve çaycı
ARDA YAVAŞ
ARDA YAVAŞ 23 gün əvvəl
Kesin bütün aile ölcek
JACK ÝULDASHEW
JACK ÝULDASHEW 23 gün əvvəl
Akinda olerse Selim soyu kurumuş olacak !!
Çukur
Çukur 23 gün əvvəl
En sevindiyim haber VarYam kardeşliği tekrar bir araya gelmesi oldu 😊
Çukur
Çukur 23 gün əvvəl
Teşekkur Ederim kardeşim . Fragman verilmiyo . Senden alıyoruz bilgileri☺️☺️
Hüseyin Çalışal
Hüseyin Çalışal 23 gün əvvəl
Reis her videonu izliyorum her videoda 1 like benden kral çukur dizisinden sonra hangi dizi hakkında videolar cekeceksin
faruk cetinkaya
faruk cetinkaya 23 gün əvvəl
Çaycı Nedim de sıra bu bölüm elvada deriz Akın Koçavalı öldürecek
Ferid Binnetov
Ferid Binnetov 23 gün əvvəl
Sona kalan vartolu ve yamac olucak demedi demeyin
Furkan İzci
Furkan İzci 23 gün əvvəl
Ulan varya aklımdaki final senaryosu cumalinin dediği gibi olucak diyor bütün bunların hepsi yamacın gördüğü rüya yada kurduğu bir hayal aslında düşmanlar yokta vartolusu kahramanı cumalisi aile gibi yaşayacaklar diyor
Samet DEMIR
Samet DEMIR 23 gün əvvəl
Ninja karakteri hakkında bilgi
Nuri Burcu
Nuri Burcu 23 gün əvvəl
Celal bence yamac ölecek vartolu ve şu gazeteci kız kalacak fragman da ve vartolu gazeteciye çukuru anlatırken bitecek
Sakar Adam
Sakar Adam 23 gün əvvəl
Vartolu kalırsa saçma
BS AHMT 6
BS AHMT 6 23 gün əvvəl
keşke devam olsaydı çkr
OTTO PUBG
OTTO PUBG 23 gün əvvəl
AMCA KORKUDAN GİZLİ ÖLDİRİYO
Cevat LİGHTNİNG
Cevat LİGHTNİNG 23 gün əvvəl
Olm uyuşturucu yerine portokal sokmasinlar kimse ölmez
heyyy dostum
heyyy dostum 23 gün əvvəl
Ya artık vartolu ne olur gör artık o şeytan amcanın yüzünü gör😢
İrəli
Çukur 4.Sezon 35.Bölüm
2:15:07
Çukur 4.Sezon 33.Bölüm
2:15:53
Kazara Aşk 2. Tanıtım
0:42
Çukur Özel Bölüm
1:10:21
Çukur | Yamaç vs Arık
20:13
Çukur 1. Bölüm
2:17:09
Kazara Aşk 2. Tanıtım
0:42
Masumiyet 11. Bölüm
2:5:58
Kinozavr #67 | Anaya
7:40